naar Buitenlampentotaal sensor

Gebruiksaanwijzing

 

Bestelinformatie Steinel Sensorlampen

 

‘In’ deze webwinkel kunt u niet naar de winkelier toelopen om uw vragen te stellen. Daarom hebben wij ook op deze pagina de meest gestelde vragen & antwoorden - met betrekking tot het bestellen - gebundeld, om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u nog andere vragen hebben: bel of mail gerust.

 

Hoe stel ik een vraag over een buitenlamp?
Bij elke buitenlamp ziet u een knop ‘vraag over dit product’. Als u hierop klikt, opent zich vanzelf een venster waar u uw naam, mailadres en vraag in kunt vullen. Zodra u klikt op ‘verzenden’ is uw vraag over de Steinel Sensorlampen verzonden. U krijgt daarna zo spoedig mogelijk een antwoord.

 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij normale bestellingen heeft een iDEAL-betaling de voorkeur. Voor bedrijven of afwijkende bestellingen kunt u kiezen uit ‘overmaken na ontvangst van factuur en order’: hiermee kunt u de bestelling overmaken op het bank- of gironummer van BuitenlampenTotaal. Mocht u echter op een nog andere manier willen betalen, dan bieden wij u die mogelijkheid natuurlijk ook: in dit geval kiest u voor 'overmaken na ontvangst van factuur en order', u kunt dan uw betalingswijze aangeven bij ‘opmerkingen’ (onderin het gegevensformulier bij ‘afrekenen’). Indien nodig nemen wij dan contact met u op.

 

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw eigen internetbankieren bij een online aankoop. Dus als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

 

Kan ik zonder e-mailadres bestellen?
Ja, dat kan. Tijdens de kantooruren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een bestelling door te geven. 

 

Kan ik een bestelling annuleren?
Uiteraard kunt u bij ons uw bestelling binnen 24 uur annuleren (daarna in overleg). Ook na ontvangst van de buitenlampen kunt u na overleg de meest reguliere Steinel Sensorlampen retour sturen. Hiervoor worden echter wel kosten in rekening gebracht. De kosten voor het retour zenden van de buitenlampen komen geheel voor uw rekening.

 

 Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, zodra u een bestelling heeft afgerond, ontvangt u binnen een halfuur een automatisch gegenereerde orderbevestiging.

 

Anker*Komen er verzendkosten bij een bestelling?
Wij berekenen geen verzendkosten bij een bestelling boven de € 100,- in Nederland! Onder de € 100,- berekenen wij € 3,95 verzendkosten. Voor verzendingen naar het buitenland berekenen wij standaard € 19,95 aan verzendkosten.

 

Ontvang ik een aankoopbewijs?
Ja, u ontvangt altijd de factuur per post. Deze dient u te bewaren als garantiebewijs.

 

Wat is de levertijd van een buitenlamp?
De levertijd van de Steinel Sensorlampen verschilt nogal. Indien u een spoedlevering wilt, geef dit dan aan bij opmerkingen: wij proberen de buitenlamp dan zo spoedig mogelijk te verzenden. De direct uit voorraad leverbare lampen hebben een levertijd van enkele werkdagen. Indien een buitenlamp niet op voorraad ligt, dan ligt de gemiddelde levertijd op 7 tot 10 werkdagen. De ambachtelijk vervaardigde Steinel Sensorlampenen kennen een langere levertijd: dit is aangegeven bij de betreffende lampen. Let op, tijdens de vakantie periode kan de levertijd langer zijn dan u van ons gewend bent. Wij sluiten niet tijdens de vakantieperiode maar we zijn wel afhankelijk van de sluitingstijden van onze leveranciers.

 

Hoe krijg ik mijn bestelling in huis?
In het winkelmandje kunt u de keuze maken uit ‘verzending met pakketdienst’ of ‘ophalen’. Bezorgingen laten wij uitsluitend uitvoeren door de goed bekend staande transportdiensten, zoals TNT en DPD. Geef bij een bestelling eventueel uw werkadres of een alternatief huisnummer op, als u niet thuis bent, bezorgen zij het op het alternatieve huisnummer. Indien u voor ‘ophalen’ gekozen heeft, nemen wij contact op met u op als uw bestelling klaarstaat. Deze kunt u dan tijdens onze openingstijden afhalen.

 

Kan ik een bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, u kunt bij ‘alternatief huisnummer’ een ander huisnummer invullen: daar bezorgen wij dan uw bestelling.

 

Kan mijn bestelling afgeleverd worden in het buitenland?
BuitenlampenTotaal levert uw bestelling ook af in het buitenland. Voor Europese landen gelden de normale verzendtarieven zoals hierboven bij verzendkosten aangegeven is. Buiten Europa zijn de verzendkosten in overleg.

 

Hoe wordt mijn buitenlamp verpakt?
Wij besteden extra aandacht aan het verpakken, vanwege de breukgevoelige artikelen. Hiervoor gebruiken wij speciale verpakkingsmaterialen.

 

Heb ik garantie op de lamp?
Op alle lampen zit een fabrieksgarantie. De termijn verschilt per type en staat bij elk product vermeld op de informatiepagina. Na aankoop ontvangst u altijd de factuur per post: deze dienst als garantiebewijs. De Steinel Sensorlampen dient wel zorgvuldig te zijn onderhouden met het aanbevolen onderhoudsmiddel. Tevens is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantie van toepassing.

 

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
U kunt op onze website (op de pagina klantenservice) het serviceformulier invullen. Nadat u het formulier hebt ingevuld nemen wij contact met u op en wordt ontvangt u de intstructies.

 

Hoe kan een order worden geannuleerd voordat er is verzonden en hoe kan dat worden gedaan na verzending?
U kunt hiervoor gebruik maken van ons serviceformulier (op de pagina klantenservice) of bellen met 0488-750930.

 

Binnen welk termijn kan ik mijn order retourneren?
Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. (het herroepingrecht gaat in vanaf de dag wanneer u de producten hebt ontvangen)

 

Hoe kan ik aantonen dat de producten zijn afgeleverd?
Zodra uw bestelling wordt afgeleverd tekent u voor ontvangst. Onze klantenservice kan een kopie hiervan opvragen bij de transporteur.

 

Wanneer mag ik een product retour sturen?
Het product mag niet gebruikt en/of gemonteerd zijn en moet zich in de oorspronkelijke staat bevinden.

 

In welke verpakking moet het product retour gestuurd worden?
U dient het product in de originele (product)verpakking retour te sturen. Uiteraard mag de doos geopend zijn maar niet beschadigd.

 

Wanneer kan ik een product niet retour sturen?
U kunt producten niet retourneren als het product specifiek naar wens is gefabriceerd of speciaal voor u in de kleur gemaakt is (anders dan de standaardkleur).

 

Wie betaald de verzendkosten bij retourneren?
De kosten voor retourneren zijn in geval van garantie voor onze rekening. Indien u een product retour wilt sturen om een andere reden (binnen 14 dagen na ontvangst) zijn de verzendkosten voor uw rekening.

 

Wanneer wordt er terugbetaald zodra ik mijn bestelling retour heb gestuurd?
Uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending.

 

Wordt er een reden voor de retourzending gevraagd?
Wij vragen naar de reden waarom u een product retour stuurt (optioneel).

 

‘Bij BuitenlampenTotaal koopt u een buitenlamp zonder één stap te verzetten’